Saturday 22 March 2014

Wiosna, ale czy aby na pewno?

Niby słońce świeci, ale ciepło to ani wczoraj, ani dziś nie było. W kurtce trzeba chodzić, bo zimny wiatr przeszywa na wskroś. Natomiast konie dostają już oparzenia słonecznego na jasnych pyskach, nawet te przebywające w stajni!
Guinness wyszedł dziś na padok po raz pierwszy od kastracji, wyszalał się za wszystkie czasy. Wypuścilismy zaraz źrebaki i prawie dwuletnią już Candy Girl, a Guinness po pewnym czasie zaczął swoje durnowate, ogierze zachowania, czyli podgryzanie koni po nogach i zadach. Sparky wkroczył do akcji, mimo że nie ma jeszcze roku, zaczął Guinnessa przeganiać od pozostałych koni, ścigając go ze stulonymi uszami i wściekłym pyskiem, a Guinness wiał tak szybko, jak mu dość krótkie nóżki pozwalały. Komicznie to wyglądało! Widać Sparky poczuł się odpowiedzialny za "swoje" stado. Szkoda, że zdjęć nie zrobiłam, ale baterię miałam w ładowarce, a ładowarkę u chłopa w samochodzie, który to chłop własnie wybył. Ładowarka z tej racji jest w aucie, jako że taka do gniazdka mi się spaliła ;-).

Tak więc wiosny za bardzo nie czuć, pojechaliśmy dziś do miasta, a tam - grad! Drobniutki i wiele go nie było, ale fakt, ze raczej powiało zimą. W każdym razie nabyłam dwa kolejne krzewy, jeżynę oraz loganberry, które to jest krzyżówką pomiędzy maliną i jeżyną, nabyłam z ciekawości i zobaczymy co z tego będzie :).
Zamówiłam dziś też ekologiczne nasiona z katalogu z Walii, prawdopodobnie jednak poczekają one do przyszłej wiosny albowiem nie dam rady pilnować sadzonek, krążąc pomiędzy wyspą a Podlasiem. Wśród nich są takie fajne odmiany jak pasiaste pomidory, bułgarskie ogórki (wspomnienie z dzieciństwa!) i fasolka Indian Cherokee.

Guinness, ponad rok temu

2 comments:

  1. ja też mam do wysiania pasiaste pomidory :)
    U mnie dzisiaj było 20 C, ale wiatr taki, że łeb urywa i zero przyjemności z wiosny.
    buziaki :**

    ReplyDelete
  2. informuję... iż wiosna na Podlasie zawitała... na własne oczy widziałam przylatujące... gęsi

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.