Wednesday 26 March 2014

Piękne wiosenne chwile są ulotne jak motyle!...

W związku z czym dziś zarzucę Was zdjęciami z dwóch słonecznych dni (dziś już zimno, deszcz i grad), ale zanim to uczynię, zapraszam na nowe forum utworzone przez Artamborozję, a przeznaczone dla wszystkich miłosników wsi i wiejskiego trybu zycia:

Klub Wiejskich Wspaniałości

 

A teraz juz mój bałagan:


Guinness


Jeannette wyźrebi się w czerwcu








Silver pęka w szwach, źrebak będzie pod koniec lipca

Cezarek


Eddie

Dark Magic

porządny koń cygański jest wąsaty :)

Irish Gold czyli Paleface (blada twarz)




najpierw się czubia, potem się lubią, kto tych facetów zrozumie?... ;-)

jego wysokość Leo wkracza do akcji ;-)










pegaz ;-)



Leo odmówił krycia w ręku, więc wraz z Paleface został wypuszczony na padok


ładny źrebak powinien z tego wyjść ;-)

13 comments:

  1. Te czarno-białe koniki wręcz bajkowe! :) Piękne.

    ReplyDelete
  2. Pięknie pomalowane:)) Ja jeżdżę jednego dla jednej babeczki i jest niesamowity, mój faworyt:)) Wrzucę jakieś aktualne zdjątko bo na mojej stronce tylko z czasów jak zaczynaliśmy i nie umiał znaleźć prawej nogi w galopach;)

    ReplyDelete
  3. Konie jak konie, dla mnie sa piekne z daleka i na obrazku. Bo to bardzo niebezpieczne urzadzenia, te konie. Z tylu kopia, z przodu gryza, a z gory zrzucaja i ja sie koni boje, choc podziwiam, oj, jak podziwiam!
    Za to kot wzbudzil moj nieklamany zachwyt. Bierzecie go ze soba? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koty są gorsze. Ta mała łachudra ze zdjęcia zniszczyła mi sadzonkę jabłonki wczoraj i miałam mord w oczach. Kotów mam kilka, ten akurat jest niedorobiony i karzełkowaty.

      Delete
  4. Wspa-nia-łe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :)

    ReplyDelete
  5. Jeju, jakież te koniki są piękne!

    ReplyDelete
  6. Wspaniałe "hultajstwo",a te wąsiska na pysku - kapitalne.

    ReplyDelete
  7. Są absolutnie przepiękne, cu-dow-ne!!! A w Leo się zakochałam ;-)) cóż za potęga i gracja...;)
    Jesteś szczęściarą ;-))

    ReplyDelete
  8. W życiu nie słyszałam o koniach cygańskich, są urzekające z tymi swoimi włosami na wietrze. Zdjęcia przepiękne, takie naturalne.
    Choć podziwiam konie, bardzo się nich boję, bo atakował mnie koń gdy miałam 3 lata i do dzisiaj mam przed oczami te obrazy. Jednak raz w życiu jechałam na hucule oczywiście prowadzonym przez opiekuna i to tylko dlatego, że nie chciałam głupio wypaść przed dzieciakami.
    W pięknym żyjesz otoczeniu.
    Kocina też przepiękna. Cóż z tego, że karłowata, ważne, że ma pełny brzuch i szczęście na buźce.
    Pozdrówki.

    ReplyDelete
  9. Mogę je długo oglądać, przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Piękne Pegazy masz! Niesamowicie piękne.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.