Wednesday 18 June 2014

A jeśli zniknę?...

...nie tak całkiem, ale z bloggera?
Od pewnego czasu dojrzewam do przenosin bloga na platformę wordpressa, do tego stopnia, że mam nawet zarejestrowaną domenę w tym celu.
Wszystkie moje strony "chodzą" pod wordpressem, który jest znacznie wygodniejszy w obsłudze i ma dużo więcej funkcji, można też dodawać wtyczki. Poza tym wszelakie komentarze "trolli" zostawiają tam ślad, czyli numer IP - a ostatnio mam wręcz zalew rozmaitego spamu, włącznie z firmami/sklepami/biznesami próbującymi przemycić linki reklamowe w nazwie uzytkownika. I podejrzewam, że będzie tylko więcej tego. Przeprowadzka więc jest raczej nieunikniona! Nie tylko na Podlasie ;)

foto internet (link)

40 comments:

  1. ja mam zupełnie inne zdanie na temat wordpressa. dwa lata temu, po kilku latach pisania uciekłam stamtąd. dla mnie jest trudny i niezbyt wygodny.

    ReplyDelete
  2. Ale zostawisz ślad, jakby co?

    ReplyDelete
  3. Uuu a co to bedzie oznaczalo dla nas zwyklych blogowiczow bez word....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaczy że będa musieli pójść do swojej listy czytanych blogów, kliknąć dodaj i skopiować albo wpisać adres ;-)) I będzie się dalej pokazywało jak teraz.

      Delete
  4. czy na blogerze czy na wordp i tak będę Cie czytać :))
    buziaki :**

    ReplyDelete
  5. Ostatnio cos mi bloger muli, zzera komentarze, pokazuje errory. Denerwuje!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie się rozwalił kilkakrotnie i miałam tylko nadzieję że mi blog nie zniknie...

      Delete
    2. ...i własnie przed chwilą zamiast własnego komentarza pokazał mi się error 503...

      Delete
    3. Bo on się już wkurzył, że zamierzasz go opuścić.;-)
      Znajdę Cię i na wordpress.

      Delete
    4. mnie się dwa dni errory 503 pokazywały. myślałam, ze coś mnie trafi.

      Delete
    5. No własnie, a na wordpress praktycznie wogóle sie nie zawala...

      Delete
  6. Też się nad tym zastanawiam i nawet też mam tam konto ;) , ale nie umiem tam ustawić swojego tła i takich tam różnych pierdółek, bo tam to wszystko jest jakieś takie straszliwie zaawansowane i skomplikowane , nawet listy blogów nie byłam wstanie dołożyć :P , o grafice ,która jest dla mnie istotnym elementem nie wspominając :) a jeśli chodzi o Twojego bloga to po prostu link sobie podmienię na wordpresowego :P Ważne żebyś całkiem z internetu nie zniknęła, bo jak wtedy ,no jak ? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież nie zniknę całkiem, nawet jeśli coś to i tak mam trzy strony www i trzy konta na facebooku (który notabene w tej chwili lezy i kwiczy, pewnie im sie serwer przegrzał), a wordpress wcale nie jest taki straszny jak go malują, można sobie instalować różne themes i fajna zabawa jest z tym nawet ;))

      Delete
  7. Od dawna jestem na wordpressie i jestem zadowolona. Nic, ale to nic mi się tam nie psuje, nie zawiesza, nie pitoli. Wszystko pod ręką, wszystko na dłoni.
    A wpisy z blogera możesz przekopiować na wordpressowski. Ja tak zrobiłam przy przenosinach z Onetu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zrobię, przynajmniej częściowo i zmieniwszy to i owo, bo inaczej mnie google uzna za plagiat i zniknę z wyszukiwarek ;-))

      Delete
  8. Mnie tez pokazują się errory ale robię "odśwież" i blog pokazuje się natychmiast...zresztą przy otwieraniu innych (nie blogowych) stron tez często pokazuje się error! Tak na prawdę to nie wiem o co w tym chodzi??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie wiem, ale się czuję jak szczur na tonącym okręcie - trzeba dawać nogę! ;-)))

      Delete
  9. kurczę, mnie chłopak namawia żebym się przeniosła na worpressa, ale nie wiem czy jestem na to gotowa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz porobić próby nieoficjalne i zobaczysz wtedy :))

      Delete
  10. Coś się kończy coś zaczyna:):
    Do miłego więć gdzie indziej:)
    Powodzenia!!!!
    To najważniejsze aby Twoje plany się realizowały:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakby co snajdę Cię:):):)

      Delete
    2. Nie uciekam, zostawię namiary ;)))

      Delete
    3. :):):
      Znajdę miało być:):):)
      Całusy!!!!

      Delete
  11. Ważne, żebyś była GDZIEKOLWIEK! Pójdziemy za tobą i tak:))

    ReplyDelete
  12. jak dla mnie... szkoda...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież nie ma różnicy, pod jakim adresem bedzie blog ;)

      Delete
  13. Tylko podaj adres, pójdziemy za Tobą!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już wszystko będzie działało to oczywiście podam :)

      Delete
  14. No to w drogę!

    ReplyDelete
  15. Oczywiście za Tobą idziemy gęsiego.

    ReplyDelete
  16. Jeśli nie znikniesz całkiem, to spoko. Będę zaglądać gdziebądź ;)

    ReplyDelete
  17. A to się zdziwiłam.... do tej pory spotykałam się z wręcz odwrotną opinią, że wordpress jest badziewny a blogger super, piszą to osoby, które się przeniosły w drugą stronę. Zakładam blog na bloggerze właśnie zachęcona pozytywnymi opiniami, a tu masz, okazuje się, że nie wszyscy lubią bloggera... Już nic nie rozumiem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogger jest łatwy w obsłudze, mozna powiedzieć taki bardziej amatorski. Ale wordpress ma świetne funkcje, wtyczki, jak napisałam wyżej wszystkie moje strony tzn eco-gypsy.com, ecoholidayspoland.com, ekowczasypodlasie.pl i tamkaden.com chodzą pod wordpressem i jestem bardzo zadowolona.

      Delete
    2. Abstrahując juz od faktu, ze blogger ostatnio strasznie nawala i autentycznie obawiam się, że kiedyś mi bloga skasuje - odpukać - a tego wolałabym uniknąć.

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.